تیام آلارم
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

تماس با تیام آلارم

تماس با تیام الارم

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با فروشگاه تیام ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.


رسیدگی به انتقادها

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از تیام آلارم دارید برای دریافت پاسخ سریع‌، لطفا به آدرس tiamalarm@gmail.com ایمیل ارسال کنید .

تلفن تماس 1 :     ۰۲۱۶۶۱۷۰۴۴۶   (پاسخگویی فقط در ساعات کاری، ٧ روز هفته)

تلفن تماس ۲:   ۰۹۱۲۰۲۸۴۰۸۰   (پاسخگویی فقط در ساعات کاری، ٧ روز هفته)

تلفن تماس ۳:   ۰۹۱۲۰۸۴۴۰۲۰   (پاسخگویی فقط در ساعات کاری، ٧ روز هفته )

 

تلفن تماس تلگرام و سروش و واتس اپ : ۰۹۱۲۰۲۸۴۰۸۰—۰۹۱۲۰۸۴۴۰۲۰


دفتر مرکزی:

استان تهران – شهر تهران – خیابان جمهوری – نبش شیخ هادی –  پاساژ علاالدین ۲ طبقه منفی یک پلاک ۹

ایمیل سازمانی بازار بزرگ تجهیزات حفاظتی امنیتی ایران: tiamalarm@gmail.com


فرم درخواست پشتیبانی 

مشتری گرامی برای پیگیری یا سوال درباره سفارش بهتر است از فرم زیر استفاده کنید. اما اگر تمایل به ارسال مستقیم ایمیل دارید، جهت تسریع در پاسخ‌گویی لطفاً شماره سفارش (پیگیری) را در ایمیل خود ذکر کنید.
لطفاً در صورت امکان اطلاعات را به فارسی وارد نمایید.



    جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
    شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
    شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
    چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
    در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
    چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
    کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.